Manhattan

Igår var vi somsagt till Manhattan. Det var väldigt varmt men det funkade ändå.
Jag köpte lite kläder och ett par skor på Forever 21 och lite godis och grejs på Dylans Candybar. Vi var också till West village där jag skulle handla upp mina vinstpengar. Jag hade tänkt köpa en plånbok från Mark Jacobs...men dom hade inte färgen som jag vill ha...såå trååkigt! Vi åkte dit i onödan...

Efter Dylans så blev vi hungriga. Jag har alltid velat äta på restaurangen som finns i Central Park ( Stort sex and the city fan är jag...Restaurangen där Carrie möter Big och båda ramlar i vattnet..komma ihåg?) Stället hetta Boathouse och dom hade världen finaste utsikt. Lite halvdyrt var det men vi kände för att skämma bort oss lite.

Efter det så åkte vi ner till Time Sqaure för att gå på bio. Terminator salvation. Inte alls min typ av film men den var helt ok.


Det ända som är planerat i den 28 gradiga värmen idag är middag med Claude, Mary och Claude´s mamma. Annars har jag ingen aning.

Hejhej!



En annan del av West village..




Sol Claude




Jag



Jag käka svärdfisk...Aldrig käkat det förut..Konsistensen var som kött! Riktigt gott!



Claude käkade kyckling..och en jättgod grönkål (tror jag att det var)




Efterätt..Cheesecake med rabarbergrejs



Usikten



Bio!
 Låt mig påpeka att drickan jag köpte var en mellan storlek......Jag var tvungen att använda båda händerna för att lyfta upp den
. USA! USA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det känns bra att se den glada sidan av dig igen:)hoppas att resan har varit underbart chao bella:)

2009-05-22 @ 21:36:23
Postat av: Luis

det känns bra att se den glada sidan av dig igen:)hoppas att resan har varit underbart chao bella:)

2009-05-22 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0