Vaarmt!

Idag var vi i Manhattan! Vi hade massa tågproblem först men sen kom vi äntligen fram till West village. Efter en del gående kom vi fram till Marc Jacobs butiken..lovely! Rea på massa Marc Jacobs grejjer..så ja köpte lite smågrejjer och en t-shirt. Utanför affären så hade dom en loppmarkad...en hel gata...jätte mysigt var det..men jag hittade inget där.

Sen blev det en liten promenad igen..tillslut så kom vi fram till Noho och gick ner mot Soho..Jag hade köpt lite grejjer på Forever 21 som ja ville byta in...herregud vilken jäkla kö det var där inne. När jag väl var framme vid kassan så sa dom att jag bara kunde från tillgodokvitto..suck...jaja

Det är mycket varmare i Manhattan än i Brooklyn så jag klädde mig självklart för varmt. Jag ångrar att jag inte tog mina gladiatorsandaler..hade varit mycket skönare än tygskor och strumpor..usch

Nu är vi hemma...trötta..men jag känner ändå för att gå ut..vi får se va Claude och hans vänner säger.




Loppmarknad i West village




Noho
Empire state building i bakgrunden




Solnedgång över Manhattan när vi åker över Manhattan bridge med tåget.


(Jag kan ha sagt Brooklyn bridge förut...det var feel!)
Brooklyn Bridge är den som är med på bilden







Kommentarer
Postat av: Linnéa

Råkade på något sätt hamna här..? A kände att jag bara behövde kommentera gud vilka fantastiska bilder. Kan ju inte hjälpas att bli lite avundsjuk

2009-05-10 @ 22:37:25
URL: http://ordetvarmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0