Wiiee!

Paket från Sverige igen! Glad glad glad!! Kaviar, sura flaskor, colaflaskor, ögonfransböjjare, min pincett och läppstift som jag glömde hemma, en nyckelringsgris och våtservetter så jag inte får svininfluensan..haha!
Tack Mamaa och Therese! (gissar på att dom var hjärnorna denna gången)

Jag har nyss varit och fixat mina naglar..och dom är inte alls snälla mot mina händer här..herregud va och vissa grejjor gjorde ont..men menh..nu är det gjort och det kosta bara 25 dollar.

Så fort Claude´s mamma kommer hem så ska vi åka till Ikea!!  Tror inte att det är sån skillnad mot Sverige..men kul att se ändå!







Sura flaskor!! En av mina favoriter




Tadaa!  Ont...gör det..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0