25/11

1 gång tog jag upp kameran idag! Kan ju säga att jobbigt duggregn, tunga shoppingkassar och långa avstånd att gå inte är en bra kombination alls. Nu ska jag iof inte klaga. Hittade massa grejjer och till mej själv med för en gång skull :)

Thanksgiving imorgon!! Vi ska över till grannen och fira med 25 stycken andra personer. Dom flesta har jag ingen aning om vilka dom är men det blir nog kul ändå.
Liiite stressad är jag. Hade tänkt göra små tilltuggs förätter - En variant av Toast skagen och Laxsnittar.., men det är inte så enkelt som jag trodde att det skulle vara. Ingredienserna jag letar efter finns inte här!! Vanliga räkor är tamigfan omöjligt att hitta och rökt lax kan jag ju bara glömma!!
Letade till och med på fiskmarknaden i Chinatown men icke!

Så imorgon ska vi försöka få Claudes kusin att skjussa oss till en affär där vi vet att dom har dom grejjorna vi behöver + att vi ska laga förätterna + att jag ska fixa mina naglar. Shit..Blir att gå upp tidigt imorgon...och lyckas med det också.



Broadway Street - Soho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0