Harembyxor och donuts

Somsagt så var vi ett gäng med 4 killar och 1 tjej men ursprung från alla håll och kanter runt om i världen. Jamaica, Trinidad, Frankrike, Ryssland och Sverige. Det visade sig vara en riktigt bra blandning:)

Efter många om , men ,tågbyten, taxifärder och gatuletande var vi framme i West Village i Manhattan. Alla barer var packade med folk! Men tillslut så hittade vi en som var helt okej! Fransmannen hade väldigt svårt med engelska så det var svårt att kunna hålla en konversation med honom..att han hade på sig sammetsharembyxor och spetsiga lackskor gjorde inte saken enklare heller. Hahaaa!!

Den här gången hade vi faktiskt en anledning till utgång..Lorenzo fyllde år :)

Idag har vart en segdag, inte gjort mycket alls..känns som jag slösa en dag nu meeeen det var det värt för det var riktigt kul igår!

Snart ska jag få käka min första donut för denna gången i Usa! Claude är en omtänksam man som går till Dunkin Donuts för att köpa sötsaker till sin flickvän :)

Kommentarer
Postat av: fie*

låter riktigt kul honey! dem där sammets harems byxorna skulle jag inte ha velat se, haha... :)

2009-11-23 @ 19:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0