Ångrar mig..

Fan också! Jag som tänkte imorse: - Tänk om jag kommer ångra mig? Tänk om det inte blir bra? Nu när jag ändå har sparat ut min naturilga färg så ska jag förstöra den. Ähh det blir nog bra!

Nej Fia..det blev det inte.

Det är höst och mitt hår börjar bli råttfärgat, så jag tänkte ljusa upp det lite, eventuellt lite färg med. Ljusa koppar slingor (toning) och sen lite vanliga ljusa slingor. Låter bra va?

Först och främst så känns det som håret är uppdelat i färger. Hättan är ljusare blond och under så är det mörkare med röda slingor...

Ångrar mig så mycket. Varför kunde jag inte bara ta ljusa slingor som jag vet att jag passar i?


Nu har jag provat att dushat håret för att se om det röda försvinner lite. Men det känns fortfarande som att det kommer att se konstigt ut med mörkare under...
Jaja..få se när det torkar. Om det inte är nå bättre får det bli en ny tid nästa vecka..

Håller er uppdaterade*..och nej..inge kort...tänker inte visa mig så här...:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0