Köttbullar??

Igår var vi bjudna på överaskningsfest för en släkting till oss.


Kvällens citat:

Jag: Det var tur att du inte fick en käftsmäll iallafall!
Morfar: Vaa? Äter jag köttbullar?!?


Har massa andra foton från igår..men jag kan helt nekelt inte lägga upp dom. Ni skulle tro att min familj är ett gäng muppar!

Här har ni några som är någorlunda normala*




Therese, födelsedagsbarnet Lotta, Miranda och Andreas






Hittade en rolig inställning på kameran..



..och lekte lite med det :)







Far och jag!




Morfar tyckte inte om att jag hade skaffat en tatuering. Dubbelmoral!





Miranda...med hennes fina råsa hörselskydd!


 


Kommentarer
Postat av: Katrin

Kan vara så att ni är snäppet knasigare än vår familj ;)

2009-10-12 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0