No luck for Fia

Denna vecka har varit otursvecka för Fia.


- Jag blev ofrivilligt rötttott hos frisören.( update: som nu är fixat och nu är jag nöjd*)

- Förvandlad till en mupp på mitt ID-kort. Nu måste jag alltid vara rädd för att folk ska skratta åt mig när jag visar mitt leg.

- Jag har idag varit i VARJE klädaffär på Marieberg i jakt på en skinnjacka. När jag väl hittar nån så finns den inte i min storlek. Varför ska dom passa bra överallt förutom i armarna??


Nästa vecka har jag tänkt tvinga Therese till Västerås och leta igenom alla affärer där också* 
  Jag måste verkligen ha en jacka innan jag åker till New York! Det är typ någon mellan sommar/höst där fortfarande så det funkar inte att ha bara en tröjja eller att ha på sig en vinterjacka. Behöver något mellanting helt enkelt = Skinnjacka!! 


Några tips???




Kommentarer
Postat av: Johanna

Men upp med bild på håret också! Kanske bara du som inte tycker om det?

2009-10-23 @ 23:28:38
URL: http://www.johannaniiranen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0