Sko Problem..

Ok! Ämne: Höstskor.

Va faasiken ska man ha på sig på fötterna!? Jag blir galen!


Jag skulle lätt kunna tänka mig att skaffa mig ett par sånna här tex.Snygga, simpla och funkar i regn.

India SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM



Men hur går man i dom? Dom känns inte som vanliga högklackade dom är mer framåtlutade.Bena blir ju helt felvridna.
Eller så är mina ben felvridna från början..?



Dom här skrev jag om förut.




 Så fiinaa!
 Men när jag hitta dom på Scorett så blev jag höjdrädd av att bara kolla på dom. Jag skadade foten för 2 år och sen dess så har jag varit lite rädd för sånna skor..

Men jag kan tänka mig att det är enklare att gå i dom här än i dom första...



 Och sen har vi sånna här:




Om jag hade sett dom för några år så hade Pretty Woman ploppat upp i mitt huvud. "Horstövlar" helt enkelt.
Men sen ser man hur folk matchar dom. Riktigt snygga juu. Både platta och högklackat. (Utan klack kanske känns lite diskretare)

Skit snygga! Köp dom Fia! Problemfritt? Nä men självklart inte. Jag får inte plats med vaderna ju! Och nu är det inte så att jag har monstervader men lite över det normala om jag får säga det själv. Lite över det normala är inte fungerande i skosammanhang, eller klädsammanhang för den delen..men det är en annan historia.


Jaha..Ska man ge upp eller? Jag är ganska trött på att gå runt i mina tygskor och ha blöta hälar...inge kul längre.

Några tips?? 


Kommentarer
Postat av: Katrin

Jag har också lite större vader och skopunkten brukar fungera bra. Dock mindre bra kvalitée men billigt.. Sen har jag upptäckt att ellos skor också fungerar bra, speciellt med alla rabatter ;) Knepet är att kika efter stövlar med dragkedja och kanske även en resår upptill. Japp, det var allt från mig då ;)

2009-10-17 @ 20:34:43
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skokanonen vid öb har snygga stövlar som är lite elastiska.. Åtminstone längst upp på skaftet!

2009-10-17 @ 22:53:03
URL: http://www.johannaniiranen.blogspot.com
Postat av: Linda

hej.. jag tycket stövlarna med låg klack, jag vill åxå ha sånna men kan inte heller för vaderna. dom borde göra stövlar i normal storlek som alla kan ha..hoppas du hittar nå skor som du blir nöjd med..

2009-10-18 @ 13:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0