....suck

Nä ingen förbättring. Tycker nästan att det är ännu rödare, hur nu det är möjligt.

Nu är frågan...kan jag skylla lite på frisören? Typ: Hur kunde hon låta mig gå ut ur frisörsalongen så här? Kunde hon ge mig förslag på annan färg som skulle passa mig bättre? Kunde hon inte förutse att det skulle se konstigt ut?...eller?

Jag sa ljusa kopparslingor men jag tycker det är väldigt rött...



Nu har jag ändrat mig om att visa foto...behöver tips , stöd och kanske en liten axel att gråta emot.



               Helt okej från det här hållet    Så här ser det ut under       Ser ut som jag blöder från mitt huvve

   


Kommentarer
Postat av: Katrin

Ja du, det är ju verkligen kopparfärgat.. släng i en ljustoning över och se hur det blir?

Eller du, gå tillbaka till frisören och säg att du inte är nöjd, man har faktiskt reklamationsrätt hos frisörn också. Hör med henne/honom hur ni ska göra.

Lycka till nu och tala om hur det gick sen, kram

2009-10-21 @ 22:44:51
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var ju inte så farligt Sofia! Men när min frisör ville färga kopparrött på mig, då hela håret, så såg jag ut som ronald mcdonald när jag gick därifrån.. Lite roligt så här i efterhand men då var det fan inte kul!

2009-10-22 @ 07:51:58
URL: http://www.johannaniiranen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0