Meen

Jag skriver ju ingenting här...vadårå? Ingen som helst tid! Massa jobb och typ ingen fritid!


Men trots det så är det massa folk som klickar in på min sida!
Va gör ni här? Blir besvikna?
(Ni som kommer hitklickade från Magazin24. Jag är inte i USA längre! Blev lite misscommunication med dom gällade den saken. Dock är jag troligen tillbaka där en sväng i April-Maj om ni är intresserade )


Kan ju berätta om min dag när jag ändå är här.

Jobb hela dagen fram till 15.00 ungefär. Sitta framför datorn hela dagen och fixa och fixa. Fick föresten reda på efter en synundersökning igår att jag behöver glasögon när jag sitter framför datorn och när jag läser...Kuul! :(

Hämta Fie efter det och sen till Köping för att köpa lite mat. Bestämde oss för att fixa hemmagjord pizza! Var ett tag sen man gjorde det...riktigt gott var det!.
Lite vin och cider har det blivit också. En El coto, en Gnarly head och den nya vårcidern har redan blivit nerklunkad :)

Nu ska vi glo lite på tv och snacka lite skit :)


Ha en trevlig kväll!! :)



 

 




Kommentarer
Postat av: Enrique

sorry va tvungen att klicka in på din sida eftersom det är många som frågar mig varför du inte är inne på facet och här, hoppas att allt är väll med dig sorry för att jag blev knäpp efter att det tog slut. kanske det va tvungen att smälta in i huvudet att det va jag som gjorde fel att det va mitt fel hur som helst så är det gammal nu,ta hand om dig tjejen o synd om glasögonen men vi blir gamla vet du ;)

2010-02-16 @ 00:38:51
Postat av: Katrin

Haha, vilken lustigkurre ;)



Jag tror du passar kanon i glasögon, vi blir ju gamla haha ;) nej jag ska sluta jvlas nu ;)

Tror faktiskt jag också behöver de, kommer på mig själv med att sitta och kisa lite då och då.



Det är bra att du och Fis har varandra tycker jag, se till att flytta till boga bara så ni kan ses lite oftare ;) hörde av Fies att du kanske skulle det nämligen..?



Men men, kom tillbaka och börja blogga igen, saknar att läsa om alla dina/era bravader =)



Ta hand om dig, kramkram

2010-03-05 @ 13:26:56
URL: http://vardagenvar.blogg.se/
Postat av: Emrique

jo jag tycker oxå att hon skulle trivas o må bättre och lyckligare om hon var närmare sina vänner ;) hon är trots allt en helt underbart person;)önskar henne bara väll tack för att du finns oxå som en vän för henne hon behöver det;) tyvärr önskar jag att jag inte hade förstört så mycket annars skulle jag oxå vara en nära vän men det är nåt som jag måste jobba på bättre :(

2010-03-12 @ 01:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0